maanantai 31. joulukuuta 2012

Uusi tunnustus

Vuoden viimeisenä päivänä sain vielä tämän ihanan  kartanontunnustuksen Helmeltä blogista Simplicity, kiitos kunniasta!



Tarkoituksena on jakaa tunnustus edelleen kahdeksalle blogille ja kirjotella kahdeksan asiaa itsestään, joka ei ole lainkaan helppo tehtävä. Mutta katsotaan mitä tuleman pitää, lähdetäänpä liikkeelle

ensin blogit:

Helmitarinoita, Helmipolkuja, KDP KoruPoru Design, Marjon vintagekorut, Meissä jokaisessa asuu pieni harakka, Katrin koruavaruus, Kädenjälkiä, Kristallipölyä

ja sitten kahdeksan julkilausumaa itsestäni

1. horoskoopiltani olen Jousimies
2. olen mieluummin taustalla kuin esillä
3. kuvittelen olevani useimmiten, siis aina, oikeassa
4. olen herkästi kyyneleitä vuodattava
5. mutta myös nauru tulee äärimmäisen herkästi
6. telkkarista katselen kaikelaisia hömppäohjelmia ja -sarjoja, Emmerdale on ollut koko ajan suosikkisarjani
7. luen mielelläni, mutta kun alkaa uni painamaan silmiä
8. ja ratkon myös mielelläni ristikoita

Tässä siis hurjat salaisuuteni!

Samalla toivotan uudet lukijat tervetulleeksi korumaailmaani, jonne välillä eksyy myös Jotain ihan muuta - lähinnä tarinoita elämästämme.

4 kommenttia:

  1. Kiitos Kirsema tunnustuksestasi :) Ja erittäin hyvää uutta vuotta <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos tunnustuksestasi!
    Tuli mieleen ja on ihan pakko sanoa... Nuo sinun 8 asiaa itsestäsi on juuri kuin minusta kirjoitetut :D liekö syynä se, että ensimmäinen kohta sattuu juuri kohdalleen ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitos tunnustuksesta. :)

    Meissä on jotain yhteistä. Minä en tosin vain kuvittele olevani aina oikeassa, vaan luonnollisestikin olen. :D

    Vastailen tähän, jos innostun, olen nimittäin tehnyt tällaisia ennenkin, niin en tiedä löytyisikö minusta vielä paljastettavia asioita.

    VastaaPoista
  4. Oi, lämmin kiitos tunnustuksesta! (jostain syystä kommentistasi ei ollut tullut minulle ilmoitusta joten siksi olen näin myöhässä!)

    VastaaPoista

Kiitos, kun kerroit mielipiteesi!